Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie vybrané společnosti
Čadeni, Izabela ; Starostková, Dana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost“ se zabývá vyjasněním pojmů týkajících se stávající strategie a základními pojmy týkající se marketingu. Cílem práce je návrh nové marketingové strategie, při jejím vytvářením bude vycházeno z analyzovaných stávajících strategií společností a z dotazníkové části. Práce je rozdělena do několika částí. První část vychází z teoretických východisek, další část je zaměřena na představení vybrané společnosti, analýzám na vnější a vnitřní prostředí podniku a třetí část pojednává o návrzích marketingové strategii, pro vyšší zisk či získání nových zákazníků
Návrh marketingové strategie pro firmu
Hrbatová, Jana ; Holtmanová, Ing Tereza (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu podniku působícím ve vinařském odvětví. Cílem práce je návrh marketingové strategie, která se týká přechodu z výroby konvenčních vín na výrobu biovín. Součástí práce je důkladná strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku, která je shrnuta SWOT analýzou, a na základě těchto výstupů jsou navržena opatření opírající se o marketingový mix 4 P.
Návrh marketingové strategie vybrané společnosti
Čadeni, Izabela ; Starostková, Dana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost“ se zabývá vyjasněním pojmů týkajících se stávající strategie a základními pojmy týkající se marketingu. Cílem práce je návrh nové marketingové strategie, při jejím vytvářením bude vycházeno z analyzovaných stávajících strategií společností a z dotazníkové části. Práce je rozdělena do několika částí. První část vychází z teoretických východisek, další část je zaměřena na představení vybrané společnosti, analýzám na vnější a vnitřní prostředí podniku a třetí část pojednává o návrzích marketingové strategii, pro vyšší zisk či získání nových zákazníků
Konference k 90. výročí založení Výzkumné stanice vinařské v Karlštejně
Výzkumný ústav rostlinné výroby, v.v.i.
Cílem konference nebylo samozřejmě pouze seznámení se s historií Výzkumné stanice vinařské v Karlštejně, ale i přiblížení a shrnutí aktuálních poznatků ze současného výzkumu, vývoje a legislativy v oblasti vinohradnictví a vinařství. Příspěvky byly předneseny nejen od pracovníků stanice, ať už současných nebo minulých, ale také od mnoha odborníků spjatých s problematikou vína, vinohradnictví či vinařství.
Plný text: Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF
Návrh marketingové strategie pro firmu
Hrbatová, Jana ; Holtmanová, Ing Tereza (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu podniku působícím ve vinařském odvětví. Cílem práce je návrh marketingové strategie, která se týká přechodu z výroby konvenčních vín na výrobu biovín. Součástí práce je důkladná strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku, která je shrnuta SWOT analýzou, a na základě těchto výstupů jsou navržena opatření opírající se o marketingový mix 4 P.
Potenciál franchisingu ve vinařství v České republice
Kodetová, Anna ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o franchisingu zaměřeném na vinařství. Cílem této práce je zhodnotit potenciál franchisingu ve vinařství v České republice. První část charakterizuje nejdůležitější aspekty franchisingu. V dalších kapitolách dochází k přiblížení situace franchisingu ve vinařství a pivovarnictví a jejich následnému porovnání. Poté je představen franchisový koncept společnosti Víno Hruška s.r.o. Na tomto příkladu je ukázána možnost využití franchisingu ve vinařství. V závěrečné kapitole je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které zjišťovalo názory respondentů na potenciál franchisingu ve vinařství a jejich případnou ochotu zapojit se do takového konceptu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.